dilluns, 15 de desembre del 2008

El “low cost”, internet i la publicitat per sortir de la crisi


Acaba de néixer Take-Ad-Way, una nova plataforma publicitària de producció de "baix
cost", que ofereix eines per a crear, produir i distribuir spots per als entorns Internet i mòbil. La nova companyia, que ha estat creada per Marc Cubells (soci i director creatiu), Òscar Ayala (soci i business development) i Xavi Admetlla (responsable de màrqueting i expansió), neix com la primera plataforma publicitària on-line que crea, produeix i distribueix Spots 2.0 per a Internet i mòbil, creada amb un perfil low cost.
Segons declaracions dels seus creadors, "Take-Ad-Way és una eina per al màrqueting online que dóna accés a spots, podent ser desenvolupats en temps rècord i amb un preu molt assequible, que es presenta com l'aliat perfecte per a marques que volen arribar a al consumidor mitjançant canals no tradicionals, amb anuncis simpàtics, atrevits i directes i que convidin al boca-orella". Take-Ad-Way aspira a revolucionar el mercat simplificant al màxim el procés de contractació, creació, producció i posada en explotació dels Spots 2.0 basant-se en una metodologia més simple que permeti arribar a obtenir una producció en tan sols set dies, des del moment que el client encarrega la creativitat fins que, ja produït, s'allotja en la plataforma de distribució, i des de només 4.000€. S'aconsegueix així un producte accessible a més segments del mercat i afavorint a la democratització de la publicitat.
Voldria reflexions al respecte
Albert P Novell